VIDEO

Informace

Audi

Audi P1544

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Audi P1544

Basic error definition

škrtiacej Ovládacie potenciometer signálu príliš vysoká

Cause of DTC

Motor začal, napätie batérie musí byť najmenej 11,5V, všetky elektrické komponenty musia byť vypnuté, parkovacia brzda, musí byť zapojený (aby denné svietenie vypnuté), automatické voliča musí byť v parku, výfukový systém musí byť náležite utesnená medzi katalyzátorom a hlavou valca, teplotu chladiacej kvapaliny, musí byť aspoň 80 stupňov Celzia, a zem medzi motorom a podvozkom musí byť dobre pripojený. Signál z polohy škrtiacej klapky ventilu modulu do ECM detekované bola nevyrovnaná, neexistujúce alebo nespoľahlivé. Poznámka: V prípade, že kompletnú kontrolu škrtiacej ventil modul je v súčasnosti menej (. E. G konektor odpojený) škrtiaceho ventilu pohybuje do konkrétnej, špecifikovanej mechanické polohy, čo signalizuje zvýšenú rýchlosť voľnobehu s motorom na prevádzkovej teplote. Ak iba škrtiacej klapky (TP), pohon -V60- sa prúdu menšie, škrtiacej ventil sa presunie do požadovaných mechanických polohy (núdzového chodu medzera), však, pretože uzatvorenej polohy škrtiacej klapky (CTP) prepnutie -F60- môže ešte byť uznaný , takmer normálne voľnobežné otáčky je dosiahnuté prostredníctvom príslušného uhla zapaľovania retardácia. V prípade, že riadiaci modul motora (ECM) detekuje poruchu na škrtiacej klapky (TP) -G69-, škrtiacej klapky (TP), pohon -V60- je zapnutý prúd-nižší modul motora (ECM) a škrtiacej ventil pohybuje do špecifikované mechanické pozície (núdzový chod medzera) znova. Poznámka: svoriek na škrtiacej klapky riadiacom module sa líšia vo vozidlách s a bez tempomatu. Charakteristika: Riadenie switch stĺp sa pracuje modul tempomatu.