VIDEO

Informace

Hummer

Hummer P0430

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Hummer P0430

Basic error definition

Catalyst Nízka účinnosť systému banka 2

Cause of DTC

DTC P0030, P0031, P0036, P0037, P0038, P0068, P0106, P0107, P0108, P0112, P0113, P0117, P0118, P0120, P0121, P0122, P0123, P0125, P0128, P0130, P0131, P0132, P0133, P0134, P0135, P0136, P0137, P0138, P0140, P0141, P0171, P0172, P0201, P0202, P0203, P0204, P0205, P0206, P0207, P0208, P0220, P0300, P0315, P0326, P0327, P0336, P0340, P0341, P0442, P0446, P0452, P0453, P0455, P0496, P0500, P0502, P0506, P0507, P0601, P0602, P0606, P0641, P0722, P0723, P1133, P1134, P1516, P1621, P2135, P2138 alebo P2176 nie je nastavené. Pred ECM vykonáva voľnobehu testov musí byť vozidlo v prevádzke za nasledovných podmienok: Rýchlosť motora je väčší než 1300 otáčok za minútu. Doba chodu motora je dlhší ako 100 s. splnené obe podmienky, po dobu dlhšiu ako 16 s. Rýchlosť vozidla je menšia ako 1,6 km h (1 mph). Polohy škrtiacej klapky je menší ako 2%. Masová prietoku vzduchu (MAF) je v rozmedzí 2-21 g s. Motor pracuje v uzavretej slučke. je aktivovaná korekcia paliva učiť. Teplota chladiacej kvapaliny motora (ECT) je v rozmedzí 45-129 ° C (113-264 ° F). Barometrického tlaku (BARO) je väčší ako 70 kPa. Vypočítaná parameter teplota katalyzátora sa pohybuje v rozmedzí 600-900 ° C (1,112-1,652 ° F) po dobu dlhšiu ako 6 minút. Teploty nasávaného vzduchu (IAT) je medzi -20 a + 250 ° C (-4 a + 482 ° C). Napätie akumulátora je väčší ako 11 V. Prevodovka je v jednotke rozsahu - iba automatických prevodoviek. Krátka korekcia paliva je medzi -10 a + 10%. Voľnobežných otáčkach motora po dobu kratšiu ako 50 sekúnd. Táto diagnostická pokusy jeden test počas každého platného kľudovom období, kedy boli splnené vyššie uvedené podmienky. Táto diagnostika pokusy až 8 testov počas každého hnacieho cyklu.