VIDEO

Informace

Mazda

Mazda B2775

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Mazda B2775

Basic error definition

Predné snímača otáčok LH Circuit

Cause of DTC

Ak niektorý z nasledovných je zistené: 1. Pri rýchlosti vozidla 6 mph (10 km h) alebo viac, prerušenie alebo skrat v signálovom obvode snímača pokračuje po dobu 1 sekundy alebo viac. 2. prerušenie Momentálna senzorového signálu z abnormálne kola dochádza k 255-krát alebo viac. 3. Otvorený v signálovom obvode snímača otáčok pokračuje po dobu 0,5 sekúnd alebo viac. 4. Ak je vozidlo jazdí v reverznej rýchlosťou 1,8 mph (3 km h) alebo viac a 3 kol senzory detekciu spätného signálu, druhý senzor detekuje vysokej taktovacej frekvencie 75 vždy, keď je spínač motora na (IG ). 5. Pri rýchlosti vozidla 6 mph (10 km h) alebo viac, je rýchlosť vozidla výstupu snímača polovíc po dobu 5 sekúnd. 6. Pri rýchlosti vozidla 6 mph (10 km h) alebo viac, je smer otáčania kolesa mení 7x v 0,006 sekúnd, zatiaľ čo spínač motora na (Ig). 7. Pri rýchlosti vozidla 18 mph (30 km h) alebo viac, v jednom smere kola sa líši od ostatných 3 kolá na 1 sekundu. 8. Pri rýchlosti vozidla 60 mph (100 km h), reverzný signál je vysielaný na 1 sekundu alebo viac. 9. Pri rýchlosti vozidla 18 mph (30 km h) alebo viac, je smer otáčania jedného z kolies nie je obvykle detekovaná a smeru otáčania ostatných 3 kolá nie je rovnaká po dobu 1 sekundy. 10. S IG1 svorkového napätia 9,5 V alebo viac, napájacie napätie snímača znižuje na 0,5 sekundy alebo viac.