VIDEO

Informace

Chrysler

Chrysler B2223

See the basic definition of a diagnostic error. This will help you to clarify the main causes of the fault code. You will understand the program of the control unit
Basic DTC analysis according to OBD2 protocol standard.

OBD2 or On-Board Diagnostics displays messages for basic group styles. More comprehensible code composition has been standard since 2000. The DTC code consists of five characters and its composition will be shown in this video

Insight into programming

The basic unit for the operation of any computer is the bit. Logic 0 and 1 are expressed by a single bit. Diagnostics The error code is composed of 16 bits. The first two bits define one of the four basic circuits. The video will show you a comprehensive overview of the composition of the error report

A diagnostically understandable description of the Diagnostic Trouble Code

Chrysler B2223

Basic error definition

HO2S signálne obvod, skrat na obvod ohrievača rada 2, snímač 1

Cause of DTC

Podmienka 1 a 2 pred ECM môže hlásiť, že DTC P0130 alebo P0150 zlyhal, DTC P0030, P0031, P0032, P0050, P0051, P0052, P0133, P0135, P0153, P0155 a je potrebné spustiť a prejsť. DTC P0201, P0202, P0203, P0204, P0205, P0206, P0261, P0262, P0264, P0265, P0267, P0268, P0270, P0271, P0273, P0274, P0276, P0277, P2146, P2149, P2152, P2155, P216, alebo P216D je nie je nastavené. Motor je väčšia než 240 otáčok za minútu. Napätie zapaľovania je väčší ako 10 voltov. HO2S 1 ohrievač pracovný cyklus je vyššia ako 90 percent po dobu dlhšiu ako 5 sekúnd. Tieto DTC nepretržite po vyššie uvedených podmienok existovať väčšia ako 60 sekúnd. Podmienka 3 Predtým, než ECM môže oznámiť, že DTC P0130 alebo P0150 zlyhal, DTC P0030, P0031, P0032, P0050, P0051, P0052, P0133, P0135, P0153 a P0155 je nutné spustiť a prejsť. Motor je v prevádzke. Napätie zapaľovania je väčší ako 10 voltov. Prietok vzduchu do motora prekročil 10 gramov. HO2S 1 ohrievač pracovný cyklus je vyššia ako 70 percent, alebo vypočítaná teplota výfukových plynov je teplejšie ako 600 ° C (1112 ° F). Uzavretý regulačný obvod paliva je povolené. Systém emisie odparovania (EVAP) nie je prevedením hĺbkový test. Tieto DTC nepretržite po vyššie uvedených podmienok existovať väčšia ako 30 sekúnd.